«Управлінням соціального захисту населення Білоцерківської міської ради забезпечується функціонування «єдиної приймальні громадян», завдяки чому здійснюється виконання ряду важливих функцій, а саме:
– забезпечення безперешкодного доступу громадян до інформації стосовно отримання пільг та житлових субсидій;
– інформування та консультування населення про умови прийому, порядок звернення та необхідні для призначення пільг та субсидій документи, які мають підтвердити ті чи інші відомості;
– проведення співбесід із заявниками, визначення потреб сімей в інших видах допомоги чи послуг;
– прийом та обробка документів пільгової категорії населення та введення інформації до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
– прийом заяв громадян для призначення житлових субсидій;
– формування реєстрів призначених житлових субсидій та пільг у грошовій готівковій формі для виплати через АТ «Укрпошта» та інші банки;
– формування реєстрів призначених житлових субсидій та пільг у грошовій безготівковій формах для виплати через АТ «Ощадбанк».
– надання громадянам в установленому порядку відомостей про термін дії призначених пільг та субсидій та їх розміри;
– надання роз’яснень громадянам, підприємствам, установам та організаціям з питань оформлення документів для призначення пільг та субсидій;
– проведення через засоби масової інформації роз’яснювальної роботи серед населення з питань надання пільг та житлових субсидій;
– забезпечення складання і подання в установленому порядку статистичної звітності щодо прийому громадян.»
Функції
Приймально-консультаційні пункти
З метою наближення надання послуг з прийому документів та отримання консультацій безпосередньо за місцем проживання громадян на рівні з «єдиною приймальнею громадян» організовано роботу приймально-консультаційних пунктів.
Адреси:
– вул. Підвальна, 28 (приміщення КПБМР «Житлово-експлуатаційна контора №1»);
– вул. Леваневського, 34 (приміщення КПБМР «Житлово-експлуатаційна контора №7»).
Графік прийому: пн. та ср. 08:00-17:00
Як звернутися?
Ви можете обрати будь-який зручний для Вас спосіб звернення:
– особисто за вказаними адресами;
– телефоном за вказаними номерами;
– письмово за допомогою поштового відправлення;
– за допомогою сервісу iGov на Порталі державних послуг
– через розділ Е-сервіси на сайті Міністерства соціальної політики України
– за допомогою соціальної послуги «пересувний прийомно-консультаційний пункт».