«Управлінням соціального захисту населення Білоцерківської міської ради забезпечується функціонування «єдиної приймальні громадян», завдяки чому здійснюється виконання ряду важливих функцій, а саме:
– забезпечення безперешкодного доступу громадян до інформації стосовно отримання допомог та компенсацій;
– інформування та консультування населення про умови прийому, порядок звернення та необхідні для призначення допомог та компенсацій документи, які мають підтвердити ті чи інші відомості;
– проведення співбесід із заявниками, визначення потреб сімей в інших видах допомоги чи послуг;
– прийом заяв громадян для призначення допомог та компенсацій;
– надання громадянам в установленому порядку відомостей про термін допомог та компенсацій, їх розміри;
– надання роз’яснень громадянам, підприємствам, установам та організаціям з питань оформлення документів для призначення компенсацій та допомог;
– проведення через засоби масової інформації роз’яснювальної роботи серед населення;
– забезпечення складання і подання в установленому порядку статистичної звітності щодо прийому громадян.»
Функції
Як звернутися?
Ви можете обрати будь-який зручний для Вас спосіб звернення:
– особисто за вказаними адресами;
– телефоном за вказаними номерами;
– письмово за допомогою поштового відправлення;
– за допомогою сервісу iGov на Порталі державних послуг
– через розділ Е-сервіси на сайті Міністерства соціальної політики України
– за допомогою соціальної послуги «пересувний прийомно-консультаційний пункт».