Структура управління

  • Відділ соціального забезпечення

    Відділом здійснюється: забезпечення реалізації права ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю на забезпечення санаторно-курортним лікуванням, забезпечення автомобілями, отримання одноразової грошової допомоги, отримання технічних та інших засобів реабілітації, на реабілітацію в центрах соціальної реабілітації, на навчання в центрах професійної реабілітації, на обслуговування в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг), на оформлення в будинок-інтернат; нагляд за правильністю призначення (перерахунку) та виплати пенсій, відрахувань з пенсій та утримання надміру виплачених сум пенсій; перевірка достовірності поданої сім’єю інформації про доходи і майновий стан осіб, які входять до складу сім’ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги;  прийом документів від мешканців міста Біла Церква для встановлення їм відповідного статусу згідно із Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»; облік осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, для отримання послуг санаторно-курортного лікування; організація укладання тристоронніх договорів з особами, постраждалими внаслідок Чорнобильської катастрофи, та обраними ними санаторно-курортними закладами.

  • Відділ прийому громадян

    Відділом здійснюється: надання роз’яснень щодо оформлення соціальних допомог та компенсацій, прийом документів для призначення соціальних допомог, компенсацій, пільг, субсидій

  • Відділ призначення і виплати допомог

    Відділом здійснюється:  виплата усіх видів соціальних допомог для сімей з дітьми, малозабезпечених сімей, осіб з інвалідністю та інших соціально незахищених верств населення; прийом, призначення та виплата компенсацій, допомог особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, стипендії «Почесним громадянам», соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів, щорічної разової грошової допомоги до 5 травня ветеранам війни.

  • Відділ по роботі з внутрішньо переміщеними особами

    Відділом здійснюється: реєстрація внутрішньо переміщених осіб та внесення відомостей в Єдину інформаційну базу про внутрішньо переміщених осіб; призначення допомоги на проживання, призначення компенсації за тимчасове розміщення (перебування)внутрішньо переміщених осіб, організація виконання місцевої програми підтримки внутрішньо переміщених осіб; організація надання гуманітарної допомоги.

  • Відділ з питань ветеранів війни та встановлення статусів

    Відділом здійснюється: встановлення статусу та видача посвідчень: інваліда війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого, ветерана праці;

  • Відділ опіки і піклування

    Відділом здійснюється: організація роботи щодо вирішення питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними або обмежено дієздатними особами та з питань призначення помічника дієздатної особи у відповідності до чинного законодавства; складання реєстраційних карток на осіб, які потребують опіки та піклування, проведення обстеження умов проживання особи, що потребує опіки та піклування, майбутнього опікуна та складання актів перевірки умов їх проживання, складання опису майна особи, що потребує опіки; видача посвідчення особам, яких призначено опікунами, піклувальниками, помічниками дієздатних осіб; створення та оформлення документів щодо питань опіки і піклування, призначення помічника дієздатної особи, які підписуються начальником управління та начальником відділу опіки і піклування; контроль за діяльністю опікунів, піклувальників, помічників  дієздатних осіб шляхом вжиття заходів щодо отримання звітів, обстеження умов проживання тощо

  • Відділ бухгалтерського обліку та звітності

    Відділом здійснюється: ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетної установи та складання звітності, дотримання бюджетного законодавства при прийнятті на облік бюджетних зобов’язань, своєчасне надання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до бюджетних зобов’язань, достовірне та в повному обсязі відображення операцій в бухгалтерському обліку та звітності.

  • Відділ правової та кадрової роботи

    Відділом здійснюється: надання консультацій з питань, що належать до компетенції управління, представлення інтересів управління в судах усіх інстанцій, підготовка проектів рішень Білоцерківської міської ради та її виконавчого комітету, ведення особових справ працівників управління, підготовка проектів наказів з основної діяльності управління, забезпечення документообігу в управлінні.

Меню