1. Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги

Станом на 01.01.2019 року на обслуговуванні у відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги перебуває 604 клієнта, з них на платній основі 446 клієнтів.
При відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги надають послуги перукар, швачка, робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків, діє пункт прокату засобів реабілітації та автотранспортна послуга в режимі «Соціальне таксі».
Працівниками відділення за 2018 рік надано 7651 послугу у вигляді натуральної допомоги для 985 клієнтів, з них 711 клієнтам відділення, а саме:
– перукарські послуги – 2089 послуг, з них 489 послуг надано клієнтам з IV та V групами рухової активності з виїздом перукаря додому;
– ремонт одягу – 345 послуг;
– послуги робітника з комплексного обслуговування та ремонту будинків – 38 послуг;
– надано технічних та інших засобів реабілітації клієнтам територіального центру у тимчасове користування – 17 клієнтам та здійснено ремонт 2 засобів реабілітації.
Протягом звітного періоду відділенням надано 214 автотранспортних послуг в режимі «Соціальне таксі» інвалідам та громадянам похилого віку, які не здатні самостійно пересуватися або пересуваються за допомогою милиць, палиць, візків тощо.
Юрисконсультом центру було надано 8 послуг в отриманні безоплатної правової допомоги.
Від Всеукраїнського благодійного фонду «Тріумф серця» отримано гуманітарну допомогу у вигляді одягу, взуття, пухових ковдр, подушок, посуду, макаронних виробів та гігієнічних матеріалів.
Від Благодійної організації «Божі приховані скарби» отримано гуманітарну допомогу у вигляді одягу, взуття, ковдр, сумок, занавісок, посуду, скатертин, рушників, постільної білизни.
Для більш якісного обслуговування та задоволення потреб осіб, які перебувають на обслуговуванні, при відділенні функціонує Банк одягу. Запаси Банку одягу поповнювалися вживаними речами завдяки співпраці з вищезазначеними благодійними фондами. Також завдяки співпраці з ними забезпечено твердим, м’яким інвентарем, одягом, взуттям 596 клієнтів, макаронними виробами – 80 клієнтів, гуманітарною допомогою у вигляді гігієнічних матеріалів – 297 клієнтів.
Завдячуючи, ФОП Вітвіцький О.П. побутовою хімією забезпечено 9 клієнтів.
Отримали паски до свята Великодня – спонсорську допомогу від гіпермаркету «Велмарт», супермаркету «Сільпо», супермаркету «Фуршет», ТМ Маршалок, ПП Лія на чолі з Григорян Л. – 145 клієнтів.
Яблуками, завдяки, співпраці з ТОВ АФ «Інтерагросервіс» на чолі з Міщенком В.В. забезпечено 976 клієнтів.
З нагоди Дня людей похилого віку та Міжнародного дня людей з обмеженими можливостями, територіальним центром було закуплено продуктові набори (гречана крупа, крупа «Геркулес», макаронні вироби, цукор, чай, соняшникова олія), які були вручені 269 клієнтам.
Завдяки співпраці з супермаркетом «Сільпо», було виділено 50 продуктових наборів для громадян, які опинились в складних життєвих обставинах та внутрішньо переміщеним особам.
Допомогу в оформленні документів для отримання щорічної разової адресної грошової допомоги сім’ям, які складають з двох та більше осіб з інвалідністю, в тому числі одиноким особам з інвалідністю, надано 11 клієнтам відділення. Допомогу в оформленні документів для отримання матеріальної допомоги по Програмі соціального забезпечення та соціального захисту населення м. Біла Церква «Турбота» надано 6 клієнтам.
Протягом 2018 року надано інформацію з різних питань – 3383 послуги.

2. Відділення денного перебування

Відділенням денного перебування було надано 16651 послуг для 795 клієнтів. Надано допомоги і оформленні документів на Програму соціального забезпечення та соціального захисту населення м. Біла Церква «Турбота» – 11. Через цільову програму соціальної підтримки в Київській області людей з інвалідністю на 2017-2020 роки отримали щорічну разову адресну грошову допомогу – 9.
2.1. Організовано денну зайнятість та дозвілля – 864 клієнтам:
– організовано екскурсію до пожежної частини для 13 клієнтів;
– проведено протипожежне тренування для 24 клієнтів;
– прийнято участь в заході до 32-ої річниці з дня Чорнобильської автокатастрофи 27 клієнтами;
– організовано захід до дня відкритих дверей «Будьмо знайомі» для 44 клієнтів;
– організація дозвілля для відпочиваючих в санаторії «Діброва» (51 послуга);
– прийнято участь в концертній програмі до Дня Перемоги 9 травня у ЗОШ №22 (18 послуг);
– прийнято участь у святковій програмі до Дня Конституції, що відбулася у міському парку культури та відпочинку ім. Т.Г. Шевченка (17 послуг);
– взято участь у заході до Дня міста (50 клієнтів);
– організовано літературний вечір творчості А.І. Кульчицького (40 клієнтів);
– організовано захід до дня Незалежності України (55 клієнтів);
– організовано захід до дня Партизанської слави для 55 клієнтів;
– проведено Годину – реквієм «Запалимо свічку скорботи» для 50 клієнтів;
– організовано захід до Міжнародного дня людей з інвалідністю для 75 клієнтів;
– організовано захід до Дня Ветерана для 70 клієнтів;
– проведено захід до Дня українського козацтва, Покрови Божої Матері, Дня захисника Вітчизни для 65 клієнтів;
– проведено захід до Дня Української писемності та мови для 50 клієнтів;
– проведено захід «Андріївські вечорниці» для 75 клієнтів;
– Організовано захід «Святий Миколай іде – Різдво за руку веде» для 68 клієнтів.

2.2. У клубі активного довголіття: проведено 284 занять – надано 5074 послуг:
– ЛФК: 127 заняття – 2015 послуг;
– Скандинавська ходьба: 61 заняття – 603 послуги;
– Заняття на тренажерах: 74 послуги;
– Вимірювання артеріального тиску: 1279 послуг;
– Танцювальна аеробіка: 7 занять – 82 послуги;
– Йога: 4 заняття – 62 послуги;
– Аромотерапія та фіто-чай: 33 заняття – 396 послуг;
– Основи медицини та здорового способу життя: 52 заняття – 563 послуги.

2.3. Участь в «Університеті ІІІ віку» проведено 550 занять надано 6374 послуги:
– Психологічний факультет: 82 заняття – 681 послуга;
– Факультет декоративно-прикладного мистецтва: 90 занять – 1093 послуги;
– Факультет хорового співу: 114 заняття – 1709 послуг;
– Факультет англійської мови: 95 занять – 1056 послуг;
– Факультет польської мови: 9 занять – 84 послуги;
– Факультет комп’ютерної грамотності: 96 занять – 899 послуг;
– Майстерня добрих справ: 15 занять – 102 послуги;
– Театральна майстерність: 49 занять – 750 послуг.

2.4. Надання інформації з питань соціального захисту населення – 2595 послуг.
2.5. Навчання, формування та розвиток соціальних навичок, умінь, соціальної компетенції – 571 послуга.
2.6. Надання консультацій з питань психологічного здоров’я (залучення отримувача соціальної послуги до вирішення власних потреб) – 116 послуг.
2.7. Надання психологічної підтримки (допомога в аналізі життєвої ситуації, визначення основних проблем, шляхи їх вирішення, складання плану виходу із складної життєвої ситуації) – 114 послуг.
2.8. Корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті – 23 послуги.
2.9. Допомога у зміцненні та відновленні родинних зв’язків – 16 послуг.
2.10. Сприяння організації та діяльності груп самодопомоги – 501 послуга.
2.11. Консультування: 65 послуг.

Станом на 2018 рік у відділенні денного перебування було впроваджено нові види занятть та нові факультети в «Університеті ІІІ віку». А саме:
– Заняття на тренажерах;
– Танцювальна аеробіка;
– Аромотерапія та фіто чай;
– Йога;
– Факультет англійської та польської мов.
Тематика занять виходила з урахуванням всіх побажань клієнтів. Керівники гуртків використовували різні методи та форми навчальної діяльності, що забезпечувало всебічний та гармонійний розвиток особистості та підсилювало їх інтерес до занять.
Студенти з великим бажанням засвоювали нові знання, розширювали свій світогляд та реалізували своє право на активне громадське життя, активну життєву позицію, так як всі заняття були розроблені відповідно до вікових особливостей людей даної категорії.

3. Відділення соціальної допомоги вдома

3.1. Відділенням соц. допомоги вдома було надано 124303 послуг для 687 клієнтів.
– Вдягання, роздягання, взування 300
– Заміна натільної білизни 384
– Заміна постільної білизни 588
– Купання, надання допомоги при купанні 516
– Миття голови 240
– Розчісування 24
– Обрізання нігтів (без патології) на руках або ногах 240
– Допомога у користуванні туалетом 1176
– Придбання і доставка продовольчих, промислових та господарчих товарів, медикаментів; 37320
– Допомога у приготуванні їжі (підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів, посуду, винесення сміття тощо) 32688
– Приготування їжі 6300
– Годування (для ліжкових хворих) 3012
– Прибирання житла: а) косметичне; б) вологе; в) генеральне 15828
– Розпалювання печей, розчистка снігу, доставка води з колонки 14160
– Миття вікон (не більше трьох) 2604
– Прання білизни та одягу 264
– Ремонт одягу (дрібний) 48
– Забезпечення супроводження (супровід у поліклініку тощо) 216
– Надання допомоги в оплаті комунальних послуг (заповнення абонкнижок) 4608
– Представництво інтересів в органах державної влади, установах 120
– Надання допомоги у сільській місцевості (в обробці присадибної ділянки) 122
– Спостереження за станом здоров’я, виклик лікаря додому 3036
– Сприяння в отриманні медичної допомоги в установах охорони здоров’я 48
– та інше 461
3.2. Контроль соціальних робітників на дільницях – 707
3.3. Співпраця з організацією «Божі приховані скарби» – 13
3.4. Через цільову програму соціальної підтримки в Київській області людей з інвалідністю на 2017-2020 роки отримали щорічну разову адресну грошову допомогу 29 клієнтів
3.5. Співпраця з УСЗН – обстеження матеріально-побутових умов проживання ветеранів війни, з метою вивчення їх потреб, до Дня 9 Травня – 54, обстеження 90-95 літніх – 251особа.

4. Відділення обліку бездомних осіб

З початку року у відділенні отримували соціальні послуги – 34 особи. Станом на 01.01.2019 року на обліку у відділенні перебуває 20 осіб.
З метою запобігання випадків переохолодження та загибелі бездомних, одиноких та незахищених верств населення, було проведено засідання оперативного штабу, на якому були визначенні місця розгортання та роботи пунктів обігріву та гарячого харчування. Відновлено діяльність пунктів прийому та видачі теплого одягу та взуття.
Розроблено маршрути та затверджено особовий склад 12 соціальних патрулів, крім того, затверджено склад 22 додаткових патрулів на випадок різкого зниження температури повітря.
Силами діючих бригад соціального патрулювання:
– здійснено соціальних патрулів 714
– виявлено 83 особи,
– із них під час соціального патрулювання 59 осіб.
Надано 3257 соціальних послуг клієнтам відділення та 543 соціальних послуг виявленим особам, із них:
4.1. Послуга соціальної інтеграції та реінтеграції
4.1.1 Розвиток формування та підтримка соціальних навичок – 61 послуга.
4.1.2 Залучення отримувача до вирішення власної складної життєвої ситуації – 97 послуг.
4.1.3 Надання інформації з питань соціального захисту – 158 послуг.
4.1.4 Допомога в оформленні документів – 184 послуги:
– оформлення паспорта громадянина України – 4 особам;
– встановлення особи та підтвердження громадянства – 1 особі;
– допомога в оформленні документів для отримання групи інвалідності – 5 особам;
– допомога в оформленні документів для призначення і виплати соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам – 8 особам;
– допомога в оформленні матеріальної допомоги по Програмі соціального забезпечення та соціального захисту населення «Турбота» – 1 особі.
4.1.5 Допомога в отриманні реєстрації місця проживання/перебування – 32 послуги.
4.1.6 Сприяння в працевлаштуванні – 85 послуг.
4.1.7 Корекція психологічного стану та поведінки в повсякденному житті – 246 послуг.
4.1.8 Надання психологічної підтримки – 243 послуги, в т.ч., надання психологічної підтримки особам, що знаходяться у реабілітаційних центрах – 37.
4.1.9 Допомога у зміцненні/відновленні родинних та суспільно корисних зв’язків – 146 послуг.
4.2. Кризове та екстрене втручання
4.2.1 Організація невідкладної медичної допомоги – 16 послуг.
4.2.2 Організація надання притулку та направлено до реабілітаційного центру – 37 осіб, в т.ч.
влаштовано до медичних закладів – 10 осіб.
4.2.3 Формування ідеології здорового способу життя й подолання шкідливих звичок – 213 послуг.
4.2.4. Допомога у підвищенні рівня самоконтролю особистої відповідальності – 39 послуг.
4.3.Консультування
4.3.1 допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення – 113 послуги.
4.3.2 Складання плану виходу і складної життєвої ситуації – 54 послуги;
4.3.3 Сприяння в отриманні безоплатної правової допомоги – 85 послуг;
співпраця з Київською юридичною організацією «Право на захист» – 3 особи по встановленню громадянства з метою отримання паспорта громадянина України;
4.3.4 Психологічне консультування – 26 послуг, в т.ч. психологічна підготовка щодо особистого рішення та згоди по влаштуванню до інтернатної установи.
4.4. Представництво інтересів
4.4.1 Ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг – 345 послуг.
4.4.2 Допомога у розшуку рідних та близьких, відновлення родинних та соціальних зв’язків – 76 послуг.
4.4.3 Сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання/перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо – 83 послуги.
4.5. Послуга соціально – психологічної реабілітації
4.5.1 Забезпечення твердим, м’яким інвентарем, одягом та харчуванням – 950 послуг,
видано сухих пайків – 847 шт.;
забезпечено одягом – 132 особи;
видано гарячих обідів – 1189 порцій.
4.5.2 Організація отримання медичних послуг, медичного обстеження – 169 послуг, в т.ч. медичне обстеження та лікування в міській лікарні № 2.
З метою профілактики захворювань серед населення, клієнтам відділення:
– безкоштовно проведено експрес аналізи на виявлення ВІЛ (співпраця з БФ «100% життя» Київський регіон);
– раз у півроку кожний клієнт відділення направляється до медичного закладу для проходження флюорографії.
Впровадження інноваційних послуг:
– залучення волонтерів, з числа колишніх ув’язнених, до відвідування осіб, що відбувають покарання у місцях позбавлення волі.
– залучення юристів благодійної організації «Право на захист» до зустрічей з клієнтами
відділення для правової допомоги та захисту осіб без громадянства та осіб, які перебувають під ризиком без громадянства.
Співпрацюючи:
– з міським РАГСом було поновлено свідоцтва про народження – 4 особам;
– з трудовими архівами м. Біла Церква та м. Києва, оформлено паспорт громадянина України та соціальні виплати – 3 особам.
Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення з питань реінтеграції бездомних та соціальної адаптації звільнених осіб:
– розповсюджено 1260 рекламно-інформаційних матеріалів щодо надання соціальних послуг;
– висвітленно проблем бездомності в місті та в державі в цілому, з посиланням на фото клієнтів відділення в місцевих ЗМІ;
Співпраця із організаціями громадського суспільства:
– проведення та участь в спостережній комісії при виконавчому комітеті Білоцерківської міської ради із залученням представників організацій громадського суспільства.
– залучення міської організації Товариства Червоного Хреста України, релігійних громад Євангельських християн баптистів «Воскресіння», Євангельської християнської церкви «Слово життя», Євангельської християнської церкви «Новий час», реабілітаційних християнських центрів: «Вихід», «Перемога», соціального відділу Білоцерківської єпархії та інші. ТОВ УТОС, приватними підприємцями ФОП Онопрієнко О.М., Мироненко М.С., ТОВ «Маревен ФУД Україна», ТОВ «ЛІЯ», ПП «Маршалок», для ряду актуальних проблем, які вирішуються відділенням обліку бездомних осіб при наданні послуг бездомним особам, особам звільненим з місць позбавлення волі, які опинилися в складній життєвій ситуації.

Меню